Monday, July 11, 2011

Heart for 2

Și chiar am crezut că între noi totul s-a terminat.
Am crezut și ultima ta minciună. Naivă. Copilă.
M-ai rupt din vraja dulce-amăruie numai ca să lași coșmarul să-și facă loc în mine,în inima mea și așa împărțită.
Am ajuns ca la nebuni. Tu rostești cuvinte frumoase,poleite cu miere și iubire. Eu le ascult și te conving că le cred. Dar amândoi știm. Minciuna asta nu mai ține de mult...


-De ce noaptea este mai parfumată?
-Pentru că ea descătușează toate visele,le lasă libere,le învață să respire la suprafața noroiului.
-Mie-mi place noaptea. E magică. E...tăcută.
-Și îți place tăcerea? Tăcerea înseamnă singurătate...
-Nu. Îmi place tăcerea persoanei de lângă mine. E frumos să asculți simfoniile unor cuvinte mute. Te poate surprinde povestea ascunsă în spatele sensurilor dezbrăcate și nerostite. În plus,când tu taci se aude muzica.
-Muzica?
-Ritmul ăla...thump-bum-thump-bum-thump-bum...inima ta...

Păcat că nu-mi mai aparține. De fapt,nu mi-a aparținut niciodată...

Keep your heart for 2!
Please,keep it alive for both of us...

No comments:

Post a Comment