Sunday, March 14, 2010

Ţipăt...

Mă asculţi?Mă vezi?Bun...acum putem să discutăm.Cine dracu' te crezi?Mama?Ei bine,nu eşti!Ţineţi dracu' părerile pentru tine şi pentru cercul tău de prieteni care te ascultă,căci eu nu mai am de gând să-ţi ascult căcaturile pe care le scoţi din tine zilnic!M-am săturat de ideile tale de ţăran comunist!Du-te-n altă parte,căci eu vorbesc numai cu oameni...Nu-ţi convine că mă aflu şi eu aici?Nu dau doi bani pe ideile tale şi dacă nu mă placi,întoarce dracu' capul şi nu te mai holba ca un broscoi râios ce eşti!
Respectă-mă că sunt om ca şi tine şi nu m-am născut ca tu să mă scuipi în faţă în momentul în care nu-ţi mai convine.Dacă mă ignori nu-mi pasă,numai fă ceva ca să nu-ţi dau,doamne fereşte una şi să-ţi mut capul!
Nu eşti tu cel care-mi hotărăşte soarta...nici măcar cel care-mi ţine sufletul în palmă!Întoarce-ţi faţa trădătoare,să nu te mai văd.Dispari din ochii mei,căci pentru mine nu mai eşti om...

No comments:

Post a Comment